Prípadové štúdie

Späť na všetky práce

Integrácia OfficeRND s účtovným systémom SuperFaktúra

Typ spoločnosti
Coworking
Lokalita
Bratislava, Slovenská republika 🇸🇰
Zadanie
Zautomatizovať proces fakturácie, párovanie platieb a evidencie účtovných dokumentov.
Riešenie
Campus potreboval automatizovane vystavovať faktúry v zmysle SK legislatívy, jednoducho ich importovať do účtovného softvéru Pohoda a párovať platby prevodom na účet.
Výsledok
Prepojenie SaaS systému OfficeRnD a fakturačného nástroja Superfaktúra pomocou API integrácie, s cieľom zjednodušiť proces fakturácie a evidencie platieb.
Použitie
  • Synchronizácia stavu platby medzi aplikáciami Superfaktúra a OfficeRnD
  • Synchronizácia faktúr. Každá faktúra vystavená v OfficeRND je vytovrená aj v Superfaktúre
  • Integrácia s bankou a automatické párovanie platieb v Superfaktúre

Pre prevádzkovateľa coworkingových priestorov a služieb sme prepojili systémy OfficeRND a Superfaktúra.

Popis riešenia

Cieľom integrácie bolo zjednodušiť pracovný postup, pretože OfficeRnD nedokáže sledovať platby uskutočnené bankovým prevodom a zároveň nemá možnosť exportovať faktúry do účtovného softvéru Pohoda.

Výsledkom je automatizované vytváranie faktúr podľa Slovenskej legislatívy a napárovanie platieb.

Zamestnancom sme odstránili množstvo agendy a umožnili sústrediť sa na iné oblasti, ako je napríklad starostlivosť o členov, tvorba eventov, a získavanie nových nájomcov do coworkingu.

Ahmed Al Hafoudh

Plánujete aplikáciu?